Vanliga Frågor

Vad är Stolsöverdrag ?

Upptäck vår historia på vår webbplats.

Hur kontaktar man oss?

Du kan enkelt kontakta oss genom att använda den lilla chattbubblan längst ner till höger på skärmen eller genom att fylla i vårt kontaktformulär. Vi lovar att svara dig inom 24 till 48 timmar.

Dina beställningar

Hur lång tid tar det att få min beställning?

Vi behöver 1-2 veckor för att behandla din beställning, tillverka produkterna och ordna gratis frakt. Vi strävar efter att få ditt paket till dig så snabbt som möjligt, utan att någonsin kompromissa med kvaliteten på våra produkter.

Kan jag spåra min beställning?

Självklart! Du kan kontakta oss via e-post för att spåra din beställning.

Spårningen säger att mitt paket levererades, men jag har inte fått något. Är detta normalt?

Oroa dig inte, detta kan hända om du beställt flera varor. Varor skickas ibland separat beroende på lagertillgänglighet och fraktlager. Du kommer att få resten av dina artiklar under de följande dagarna.

Hur mycket kostar leveransen och var levererar du?

Vi levererar våra varor gratis över hela världen, med undantag för de franska utomeuropeiska territorierna. Tilläggskostnaden för leverans kommer att begäras för följande territorier: Guyana, Guadeloupe, Reunion, Martinique, Mayotte, Nya Kaledonien, Saint-Barthélemy, Saint-Pierre-et-Miquelon, Saint-Martin, Wallis-et-Futuna, Franska Polynesien .

Vad ska jag göra om en vara saknas i min beställning?

Om du har beställt flera varor kan de ha skickats separat. Om du märker att en vara saknas, oroa dig inte, ditt paket kommer inom kort.

Jag har inte fått min beställning

Om du har problem med din beställning tar vi hand om tvister åt dig med vår 100 % säkra leverans. Vi tar hand om allt personligen och vi lovar att omedelbart skicka ett nytt paket till dig på vår bekostnad.

Jag bor inte i Europa

Leveranser som görs till utomeuropeiska Frankrike kan ta upp till en månad från dagen för beställningen för att förbli ekonomiskt tillgängliga för dig.

Avbeställning och retur av beställning

Kan jag ändra eller avbryta min beställning?

Du kan ändra din beställning så länge den inte "bearbetas". Om beställningen redan förbereds debiteras en avbeställningsavgift på 40 % av köpeskillingen.

Kan jag returnera en vara?

Vi kan endast acceptera retur av en produkt om den har ett bevisat defekt. Om du stöter på något tillverkningsfel, skicka oss ett foto på produkten i fråga (i dess originalförpackning om möjligt) samt ditt ordernummer. För att vara berättigad till retur måste produkten vara oanvänd och i samma skick som när den mottogs.

Säkerhet och betalning

Vilka betalningsmetoder accepterar du?

Vi erbjuder endast säkra betalningsmetoder, som betal- och kreditkort, samt onlinebetalningstjänster som PayPal och Stripe.

Övriga frågor

Hur kan jag beställa en produkt?

Det är enkelt att beställa våra produkter genom att följa dessa enkla steg: välj de varor du vill ha, lägg till dem i din varukorg och slutför sedan ditt köp genom att klicka på din varukorgsikon längst upp till höger på skärmen . Du kan också skapa ett konto för att göra processen ännu snabbare och enklare.

Jag skulle vilja beställa i bulk

Om du vill göra en massbeställning, vänligen maila oss på vår support för mer information.

Tveka inte att kontakta oss om du har ytterligare frågor eller funderingar. Vi är alltid redo att hjälpa dig och svara på alla dina frågor.